Je moet er wat voor over hebben

3 mei 2022 - Vancouver, Canada

Door alle berichten en beelden van lange, lange rijen op Schiphol werden we gisteren al om 10 uur opgehaald door ons nichtje. We hadden dus voldoende tijd  om bij de gate te komen...tijd die we ook nodig bleken te hebben want van binnenkomst tot door de controle duurde 2,5 uur!

Opzij, opzij, opzij...

Maak plaats, maak plaats, maak plaats

Gelukkig hadden we tijd genoeg om toch nog gebruik te maken van de lounge, kadootje voor onszelf en voor herhaling vatbaar. Rustige sfeer, leuk uitzicht, heerlijke stoelen en lekker eten en drinken.

De lounge op Schiphol

The plane, the plane!

De vlucht zelf was prima, niet zo comfortabel als ik vooraf had ingeschat maar goed te doen. De controle op het vliegveld van Vancouver viel reuze mee, ik zag daar echt tegenop maar we werden niet uit de lijn gehaald en konden zonder problemen de taxi in op weg naar het hotel.

Mooie kamer, goede bedden en een inpandig Italian style restaurant waar we een heerlijke lasagne hebben gegeten. Maar, begonnen met een lekker drankje om het officiële begin van de vakantie te vieren!

Onze kamer in het Georgian Court hotel

Uitzicht vanuit hotelkamer

Daar zijn ze al!

Om 4.30 uur Nederlandde tijd gaan slapen...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric:
    3 mei 2022
    Geweldig, mooie trip. Het avontuur is begonnen
  2. Marga Lassing:
    EINDELIJK <3
  3. Trees:
    3 mei 2022
    Blij dat jullie redelijk relaxed het vliegtuig hebben gehaald. Het begin is in elk geval goed!
    Ik heb jullie wel gemist op het feest maar dat halen we nog wel eens in. Nog heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende bericht!
  4. Carla Bakhuijsen:
    Leuk hoor om te lezen
  5. Marga Lassing:
    Xx
  6. Tilly Spaak:
    3 mei 2022
    Gelukkig jullie zijn veilig en wel aangekomen.....nu gaat het volgende avontuur pas echt beginnen......camperen hihi
    Veel pleziert
  7. Marga Lassing:
    Thnx buuffie! X
  8. Agnes:
    3 mei 2022
    Leuk om te lezen! En met foto's erbij helemaal af 👍 veel plezier en hoop goed geslapen 🙏💋
  9. Marga Lassing:
  13. Marga Lassing:
    Joehoeeeee
  14. Ju:
    3 mei 2022
    Hoop dat jullie vlot in de Canadese tijd leven :-)
    Enjoy en blijf ons vooral zo vermaken met jullie avonduren
  15. Marga Lassing:
    3 mei 2022
    Nou onze avonduren gaan niemand wat aan...mag het ook de avonturen zijn haha. Komt helemaal goed meis, we nemen je gewoon lekker mee! X
  16. Syl:
    3 mei 2022
    Top om te lezen dat alles goed is gegaan
    Nu op naar het grote camper avontuur 😍
  17. Marga Lassing:
    Jaaaa, reuze spannend! Xx
  18. Carla Percin:
    3 mei 2022
    En vandaag de camper halen of blijven jullie nog een nacht in het hotel
  19. Marga Lassing:
    3 mei 2022
    Nee hoor, we gaan straks de camper halen en boodschappen doen, altijd leuk in het buitenland!
  20. Gea:
    3 mei 2022
    Op naar de camper na goede start van de vakantie 🤗. Het avontuur is begonnen.
    Genieten maar 😘
  21. Marga Lassing:
    4 mei 2022
    We zitten nu te kamperen, gave camper met alles er op en er aan...het weer is nog niet geweldig maar daar komt vast snel verandering in! Xxx