Elk avontuur begint met de voorbereiding

28 maart 2022 - Almere, Nederland

Eindelijk komt Canada dichterbij. Baalden we ontzettend in september omdat we de reis moesten verschuiven, nu zijn we er blij om, tenslotte hebben we het nu nog in het vooruitzicht. Nog precies vijf weken vanaf vandaag...spannend!

Elke reis vraagt om een goede voorbereiding en daar zijn we druk mee bezig. We gaan een kleine vier weken de natuur in met een camper dus kleding die makkelijk zit en vooral snel droog is na het wassen, zijn een must. Nu weet iedereen hoe graag ik nieuwe spullen koop dus voor mij staat dit bovenin de top drie van voorpret.

We hebben een drone gekocht om mooie foto's en filmpjes vanuit de lucht te maken. Deze mag alleen niet gebruikt worden in de natuurparken dus daar gaan we gebruik maken van de go-pro. Zo kunnen we jullie zoveel als mogelijk meenemen op ons avontuur!

De komende tijd gaan we ons richten op praktische zaken als het invullen van de benodigde formulieren, het kopen van Canadese dollars en het fine tunen van onze tussenstops. We gaan alles uit deze reis peuren wat er uit te peuren is, gaan jullie mee?

1. Carla Percin:
    28 maart 2022
    Jaaaaa we gaan heel graag met jullie mee. Kan niet wachten
  2. Trees:
    28 maart 2022
    Wat een fantastische onderneming, heel veel plezier en voor pret!
  3. Trees:
    Goed hé!
  4. Michele:
    28 maart 2022
    Wauw, wat gaaf! Ben jaloers hoor🥰
  5. Tilly Spaak:
    28 maart 2022
    Wij gaan graag met jullie mee🙃
  6. Agnes:
    28 maart 2022
    Ik ga mee🥳 bedankt voor de uitnodiging en let the ride begin 🤗💋
  7. Jesper en Justine:
    Heeey, klinkt tof 😁! Justine en ik kijken mee 🐨
  8. Lies:
    Nice! Superleuk lieverds, ik lees vanuit CR al met veel plezier mee 💃😜❣
  9. Carla:
    Super ik reis mee👍🥰
  10. Monique:
    29 maart 2022
    Wat fijn dat ik mee mag reizen🙌🏾🍀
  11. Coennie:
    ...nou, moet dan maar... 🤦‍♂️🤣😎
  12. Gea:
    29 maart 2022
    Ik ga graag mee op reis en heb nu al voorpret 🤗
  13. Nicolette:
    29 maart 2022
    Ontzettend leuk dat ik op afstand met jullie meereis via deze reisblog. Veel plezier met de voorbereidingen! 😘
  14. Rob olieberg:
    29 maart 2022
    Oooh wat spannend, geniet van alles en lief dat we mee mogen reizen. 😘 Van lin en mij.
  15. Jos:
    30 maart 2022