Elk avontuur begint met de voorbereiding

28 maart 2022 - Almere, Nederland

Eindelijk komt Canada dichterbij. Baalden we ontzettend in september omdat we de reis moesten verschuiven, nu zijn we er blij om, tenslotte hebben we het nu nog in het vooruitzicht. Nog precies vijf weken vanaf vandaag...spannend!

Elke reis vraagt om een goede voorbereiding en daar zijn we druk mee bezig. We gaan een kleine vier weken de natuur in met een camper dus kleding die makkelijk zit en vooral snel droog is na het wassen, zijn een must. Nu weet iedereen hoe graag ik nieuwe spullen koop dus voor mij staat dit bovenin de top drie van voorpret.

We hebben een drone gekocht om mooie foto's en filmpjes vanuit de lucht te maken. Deze mag alleen niet gebruikt worden in de natuurparken dus daar gaan we gebruik maken van de go-pro. Zo kunnen we jullie zoveel als mogelijk meenemen op ons avontuur!

De komende tijd gaan we ons richten op praktische zaken als het invullen van de benodigde formulieren, het kopen van Canadese dollars en het fine tunen van onze tussenstops. We gaan alles uit deze reis peuren wat er uit te peuren is, gaan jullie mee?